Munkedal!

FREDAG:
Var i munkedal i fredags helt otroligt rolig kväll för min del var så längesen jag gjorde ngt riktigt i huvudtaget , Synd med det att jennifer och robin bråkade bara känns som det är mitt fel bara för att jag följde med till munkedal :( men hoppas på att det inte mitt fel. Jag och jennifer kom dit först sen kom typ martin och daniel först tror jag  sen adam sen Erik och björn tror jag. så frågade vi erik om han visste ngn med öl men han visste ingen förutom sig själv som varit på systemet så jag jennifer och robin köpte öl av honom :)  sen åkte vi hem till erik hämtade öl sen körde vi erik och sandra till emma så åkte vi hem . Vi gick ner och spelade fotboll och började dricka öl :P  spelade ngt konstigt att en stog i mål sen resten var på plan och skulle skjuta mål den som träffade var proffs och fick ställa sig i ett hörn typ eller a gå undan och dom som missade fick vara amatörer. sen när alla hade skjutit så fick dom som var proffs gå in igen och skjuta igen :P till ngn vann då :P Soligt va det vann 2 gånger . aja sen drog vi också till emma björn körde , var en hel del folk där. var där till typ 3 eller ngt tror ja. sen gick vi hem, jag, erik, robin, sandra, adam, när vi givk genom centrum tog jag en triss flagga vet inte varför men aja, sen fortsatte vi gå för jennifer hade gått tidigare för bråket mellan henne och robin tror jag. sen när vi kom till sobin runt halv 4 så gick vi in och åt har jag för mig sen gick vi och la oss, 

LÖRDAG:
jag vaknade första gången vid 7 gick på toa sen la mig igen somnade om och vaknade vid 9 och så gick typ resten upp också.  åkte till systemet för erik skulle köpa nya öl sen åkte vi tyll sibylla för att jennifer skulle ha kebabtallrik och sen drog vi till en pizzeria och erik och robin köte var sin kebabtallrik där. sen hem till robin igen satt på altanen var as varmt så typ satt och sola medans dom käkade. sen solade resten med och erik somnade haha så jag jennifer och sandra och robin åkte ngn stans för att kolla när dom hade sättit i en motor i en bil sen åkte vi hem igen robin lekte ju då lite med bilen på tillbaka vägen så ja vi kom ju itne hem direkt erik sov fortfarande när vi kom hem.  sen vid 4 körde robin och erik hängde med till centrum för att jag och jennifer skulle med bussen hem . Sen när man kom hem saknade man nätan att vara där det var fan skönt att vara hemmifrån och så :P  så jag kom hem och mamma köpte pizza var riktigt gott...  sen gick jag typ och la mig när klockan va typ 1 eller ngt.

SÖNDAG:
vaknade vid typ 2 idag, så åkte vid pappa sen vid 4 . nu sitter jag hos pappa och har typ bara skrivit nu haha .. aja ska ut och röka nu så kanske skriver lite mer ikväll om det hände något mer.. Puss på en helt undebar helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0