hungrig!







SÖNDAG:
blev kina mat hemma hos pappa sen bara ta det lugnt och kolla på tv :P sen åkte jag hem och satt vid datan typ... helt lugnt dag :P

MÅNDAG: va i skolan rätt segt men iaf man måste ju :S sen åkte jag och Jennifer till överby:P köpte schampo och balsam på hm sen köpte jag hårspray deo och lite annat skit :P gick på 150 spänn ju värst vad sverige har blivit dyrt ... ja sen åkte vi hem ja det var kul men itne så mkt att berätta om dagen :(

TISDAG:  jaa idag vaknade jag typ 8 eller ngt gick upp och tog på mig och gjorde mig iordning men  sen körde johannes mig hem för att jag skulle ta moppen men började må dåligt så stannade hemma ngn timme och drog till skolan senare. satt men ewelina på tempo bara för att hon skulle fråga ut personer om ngn kunde köpa cigg till henne vi satt där i 2 timmar sen kom jakob och köpte haha . fattar inte hur man orkar gå och fråga ut folk så... aja.  när jag kom hem tog jag och gjorde en bakpotatis som jag åt. sen har jag bara suttit här vid datan typ inte alls så kul men aja vad ska man göra.. Snart ska jag hem till johannes och göra ngt vet itne vad men endå. fast först ska jag äta här pannbiff och potatis och sås :P gott :P aja :)

Puss & Kramizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0