www.VaraUppeHelaNatten.com

03:40

Hej, nu sitter jag och har tråkigt stel i ryggen och hade varit extremt skönt att sova nu men nej ikke det. Jag Jesper och Ewelina ska vara uppe hela natten lång och sen skola imorgon.  Men det pallar man allt av har ju bara skola till 12 imorgon också, så rätt lungt faktiskt. Pissenödig som tusan också men aja överlever. Haha jesper och Ewelina pratade i telefon förut och jag ville vara med i samtalet men aa smarta människor ringer hem till mig mitt i natten , och björn svarar jag stängde ner datan släckte och sprang och la mig under täcket. Hörde att björn bara står utanför min dörr och säger Erica. sen säger han i telefonen a men hon sover. haha var as rädd juh. Björn kommer ju inte vara den gladaste imorgon kan jag säga inte mamma heller för den delen aja ska iaf till vbg med jesper imorgon så jag slipper det iaf :Pnej du måste jag springa och kissa.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0