Ja men tjena!

Hejsan!


Har inte skrivit på jätte länge nu har inte tänkt på det alls och har inte suttit vid datan så mkt.

Men nu har mkt ändrats :P johannes vill flytta och vi har varit och kollat på 2 lägenheter och första fick vi inte men vi får reda på tisdag om vi får den andra :P hoppas verkligen de :P

och för en månad sen var jag i turkiet också, det har hänt mkt.

och klarade inte heller av engelskan i skolan så nu blire iv tyvärr men ser inte ner på det så mkt är faktiskt helt okej :)
bra det iaf. ska iaf sköta det så jag slipper gå där mer än 1 år sen blire nog omvårdnad tror jag siktar på barnmorskeutbildning älskar ju småbarn och så , så är väl förlossningsavdelningen sen jag vill jobba på :P det blire nog bra men just nu väntar jag på att få reda på om vi får lägenheten..

Faan har ställt om dygnet helt är faan roligare på natten bara nörda data :P men får väl vända tillbaka snart tror ja.

Jag har tråkigt, och är sugen på ngt men vet itne vad bara ngt gott, men aja ska väl typ nörda med sims nu med älsklingen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0