Onsdag :) Redan natten ;)

Nuär klockan snart 1och jag kom nyss hem för typen kvart sen eller ngt. Varit hemma hos johannes. Jag och johannes lade golv i husvagnen medans daniel sågade bitar som skulle passa in. Sen kom även Carina(johannes mamma) med bullar till oss som jag och daniel fick i oss rätt så snabbt. Hehe. Har ju itne ätit mer än en macka idag typ så var ju rätt hungrig. Imorgon blir detväl att vara med johannes och daniel igen skulle jag tro. blir väl kanske en sväng till trollhättan med johannes och hämta fotöljen kanske :) Sen antagligen hem till Johannes igen och fortsätta  med husvagnen. Vi har riktigt kul när vi grejar asså. Trodde inte vi skulle ha så kul ihop igen men faktiskt så blev det så :) hänt lite allt möjligt idag faktiskt. Eftermiddagen spenderade jag den mesta tiden med att ligga och sola :)



Heej fina väder :D

Om en stund blir det sängen iaf :) Sov gott allihopa..


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0