MAAAAT <3

Idag väckte mamma mig vid tolv för hon hade gjort frukost :P Så gick ner och åt. Sen bara suttit vid datan nästan. Vid ca halv2 kom morfar hit med julklapp som jag inte fått av han förens nu :P 500kr :P Uppskattat. :D Vid 2 åkte mamma iväg och hämtade victor i skolan och strax efter han kom hem ville han till sin kompis emil :P Så jag övningskörde dit. sedan kom hem pratade lite mer med morfar sen åkte han efter ca en timma . Sedan vi 20 över 4 gjorde jag mig iordning lite grann och  jag och mamma åkte och hämta victor,sen iväg till hans fotboll som han börjat träna :) vid 6 åkte vi till 45:ans och mamma hämta ett paket med ankägg som hon beställt, sen vidare till tempo och handla lite. sen åkte vi till statoil och laddade på min mobil och köpte cola och godis (Y) När vi kom tillbaka hem var det bara att ställa sig och göra god korvstroganoff :P så sitter nu och äter den:P Undra vad resten av kvällen kan vänta sig ?

Bror som tränade fotboll =)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0