Uttråkad upp till hundra!

Nu sitter man häroch bara tråkar och fryset, tror jag får gå upp och grypa ner brevid lillebror som antagligen sover så gott. Så kan jag fortsätta på min bok som strax är utläsen :P har en 40 sidor kvar ungefär. Idag har man segat som fan. Suttit här vid datan, lagat kyckling ris och currysås :P det är gott iaf. Sen Har jag faktiskt äntligen skickat iväg ett mejl till min lärare. fast blev lite mer som ett argt mejl nu eftersom hon ringde till mamma imorse och tycker jag skulle gå om för det var inte ngn idé att ta igen 2 månaders arbete på 2 år. nej det är snäll lärare man har :/ Sen har jag designat en klänning som jag ska sy. Så fort jag får mina pengar så blir det rasande fart iväg till tygladan och köpa tyg och tillbehör :P längtar ihjäl. Vill bara ha klart denna klänning tror verkligen på att den kommer bli riktigt snygg :P(Y) Är en tubtopklänning som  går strax över knäna :P Urfin kommer den bli. så otroligt taggad med att börja med den nu med en gång:P Men blir det att köpa tyg och det imorgon så är den nog klar ganska fort om allt går som jag tänk mig :P  tar nog inte längre än en vecka iaf :P så laddar upp en bild så fort den blir klar :P Nu ska jag gå upp och krypa neri sängen och hoppas på en bra dag imorgon :P

Natti & Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0