Hehe här är man vaken fortfarande :)

Jaha nu har man kollat på Shutter med claesborn fy fasen vad han skrämde mig :/ Och fan vad jag slog honom. Vid 08:30 blir det att ta bussen hem till sylte. Jag vill träffa bby snart saknar honom i massor. Får väl se om han har tid för mig idag:) Ska iaf till överby med johannes vid typ 2-3 idag :) Men när jag kommer hem till sylte blir det att hoppa in i duschen och sen se om bby är vaken :) får hoppas det för då är klockan typ  halv 10 :) annars får det väl bli en liten överraskning om han nu uppskattar det. men det återstår och se. Aja nu ska jag lyssna på massa go musik som jag redan gör men ah. har inte så mkt mer att skriva mer än att jag har dratt i mig ungefär 3 liter cola också haha. Intressant vah ? hahaha

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0