Färgat Majas hår :)

Har inte gjort så mkt idag. Bakat kladdkaka och sockerkaka idag :) Och sen ringde Maja och fråga om jag kunde slinga henne hår. Så så fick det bli så hon kom och jag slinga det och sen kom Fredrik med färgen och så :P Och henneshår blev mega fint :) (Y) hon är super nöjd med så det var ju bra :) Sen blev det ut och Maja skulle Klippa Mollys man så den blev jämn. Nu har mamma fickat korv med brö så nu blir det det :P ska bli gott. har ju bara ätit frukost idag så gottgott :P hällt i mig 1,5 liter cola nu också och lika mkt till finns det kvar :) Aja Nu ska jag äta. Kanske bloggar lite senare innan jag somnarfår väl se hur det blir med det. Om jag orkar annars kommer det in ett inlägg när jag vaknar imorgon:)

Puss och jag saknar diiiiiigggggggggg<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0