Lillebror duschar:P

Jahopp Du står lillebror i duschen och man var ju tvungen att hjälpa honom med shampot så jag man fick själv en dusch när han inte tänkte på åt vilkethåll han hållde duschhantaget åt. Mina ben är plaskeblöta just nu menmen. Så fårt han är klar så blir det en dusch för mig med. Om det finns något varmvatten kvar vill säga. Men får väl dra ut han därifrån snartxD För typ en timma sen gjorde jag en god räkgryta som jag också fått ner i magen:) Jag skulle egentligen hem till thn idag men blev inte så. blir nog avresadit imorgon eller tillochmed på söndag :) Får se hur det blir. Men saknar trollhättan nu faktiskt. Jaja får stå ut lite. skönt att komma hemmifrån lite också. Idag har man även fått rida ungefär en timma riktigt skönt. Det var längesen man red så länge och riktigt fick springa ur sig allt:) Nej nu vill jag haaa peeeengar så jag kan åka och köpa kläääderr. Blir första jag gör när jag fått mina pengar asså. Sen blir det shopping i gbg strax efter jag fylltår med:)men ah är ju några veckor kvar men ändåså :P NEJ nu ska jag dra ut broder och gå själv in i duschen :D

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0