Besök hos Sonja!

Vaknade väl vid halv 10 eller ngt idag  och gick upp gick i mig ett glas juice och sedan övningskörde jag till trollhättan . Vi stannade på coop för jag ville in och köpa blue keld :D gottans. sen vidare till gammelmormor sonja som gjorde middag till oss :) Inte helt fel för jag vas massa hungrig när vi kom dit. Sen senare ca halv 4 så åkte vi hem till pappa och jag tog med lite saker. Sen ville ju mamma till blomster landet på överby så då blev det en sväng dit :) Tog en stund och det är ju bara förtråkigt att gå där inne för länge :/ Men vi kom iaf hem vid typ 5 så nu har jag sett sista avsnittet av andra avenyn som är sååååå tråkigt att dom har slutat med nu :( Vill nästan gråta!!! Men sånt äre. Nu funderar jag på om jag ska fixa till i mitt rum :/ tror det får bli så:) Just det fick 500kr av sonja förut med eftersom jag fyller år omenn vecka och jag antagligen inte träffar henne då. Så det var positivt :D Blir att spara till nästa lördag då Jesperföljer med mig tillgöteborg och då ska det handlar kläder :D aja nu blir det att ta tag i rummet eller ngt.

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0