:)

Nu är jag hemma, Har varit i thn och lämnat av sofia, Blev blomstehallen  i vänersborg på vägen. Sen släppte vi av sofia i sylte och jag och mamma åkte till överby :) Fick med henne till Vero moda och jag fick köpt mig en lång skjorta :) Mamma fick även med sig ett loinne och ett bar shorts , Bra i det här sköna vädret. Idag fick jag dra på mig klänningen igen . Efter vi vartpå veromoda gick vi vidare till harald nyborg och mamma skulle köpa med spik hem till björn men en parasoll åkteäven med som vi fick hämta på baksidan. Sen vidare till donken och åt och nu är vi hemma igen. Skönt att fått gjort något idag och inte bara suttit hemma :) När jag kom hema hade även mitt paket från Ellos kommit. En BH ett bar shorts och strumpor hehe :) Kommer upp bilder på kläderna senare :)
Ha det bra .

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0