Glass!

Nu sitter jag här och äter glass och lyssnar på musik och ah det vanliga. Håller verkligen på och funderar på om jag ska ta och åka med simon och lisa till florida den 12 juni. Ska iaf till göteborg och träffa dom någon dag och sen blir det antagligen liseberg med dom den 28 maj :) Aja käkat grillat har jag gjort idag iag och åt max med johannes precis innan jag kom hem också typ. Jag åkte med johannes hem och så kom mamma och hämtade mig precis när man kom dit typ så blev det att övningsköra hem :P Nu har jag inga planerför kvällen. men tanken var att jag skulle träffa jesper men så blev det inte. Imorgon ska jag övningsköra ner till vbg och så ska jag och jesper till UM vid typ 3 eller ngt :) Sen blir det kanske att åka till trollhättan skulle jag tro :)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0