Hemkommen med bakfylla :P

Ja nu är man iaf hemma. Igår blev det backstage med claesborn :) Ochä'ven några fler :) träffade på sötaste alexandra eriksson där också . Kände det blev lite mkt driccka igår ändå men kan ju varit för att jag blandade öl med smirnoff som är ett - för mig. Vid 1 ungefär kände jag att det räckte för mig för dagen så jag gick och hämtade min väska och började tralla hemmåt. När jag kom till karlstorp så kom sötnosen och plockade upp mig och vi åkte hem till honom och bara hade det en massa myyyss. . Somnade väl vid 6 eller ngt :) Vaknade första gången vid ungefär 10 och fortsätte mysa somnade ännu en gång och sov till typ 2 sen bara myspys och sen åkte vi till vänersborg så hoppade jag på bussen till frändefors. Och Sötisenåkte till sin pappa på kalas :) Men nu börjar faktiskt bakfyllan avta en del så får väl se om det blir någon grogg idag eller om det blir att träffa sötaste :)

Pusss<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0