Längesen nu!

Var längesen jag la ut en blogg nu. Bara för jag inte vart hemma. Åkte till stenungsund med en jag verkligen tycker om :) Kom hem igår kväll var hemma typ 22:00 hos mamma . Vart en bra helg. Torsdags var det bara myssss. Fredags blev det grillning och massa mys . lördags hade vi skoj och spelade kubb hehe . söndags blev det en tur tillgöteborg och kollade runt och så. och igår vid 4åkte jag hem. Buss till göteborg sen tåg till trollhättan sen buss till sylte. när ja kom till sylte kom kusinen tobias och hämtade mig så åkte vi till nisse och hämtade upp jonas och sen släppte dom av mig hemma på sylte igen och jag satte mig och kollade på bonde söker fru i en timma sen tog jag bussen till stan och sen till vbg och sedan till frändefors och björn kom och hämtade mig vid bussen :) sen har jag itne gjort så mkt  mer. Imorgon blir det en tur till gammelmormor och hälsa på sen hem till pappa och hämta lite saker sen hem igen så får man se vad det blir. skavälgöra iordning lite på mitt rum imorgon tror jag om jag inte redan börjar med det idag :)

Ha det bra alla läsare :)

P.S Saknar dig otroligt mkt redan sen bara igår. Pussssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är han? (:

2010-05-05 @ 16:09:13
Postat av: Anonym

de kanske va han där eller så kanske det är han där eller han där borta? eller kanske han som är där ;) you better belive it or you can feel it att de kan vara dom ;) och inte han haha

2010-05-05 @ 21:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0