Slö och äter god smörgåstårta sen igår !

Igår var det min födelsedag och jag fick mest pengar :) Lite godis med och en limpa cigg :) Fick näsmare bestämt 1700kr :) Senare vid ungefär halv 8 hoppase björn in i duschen och jag och mamma åkte bort till 45:ans och köpte juice sen när vi kom tillbaka hoppade jag in i duschen och sen bar det av bort till Maja och Fredrik och där blev det grillat och några groggar :D Gott. Senare blev det att åka till trollhättan :) Och nu för en stund sen kom jag precis tillbaka till frändefors :) Nu blir det att åta ännu en bit smörgåstårta. Sen ska jag ut och grja med Sötisen Rasmus <3Blir kanske en ridtur :) vi får se. Aja

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0