Sommarvärme :D

Imorse blev jag väckt av mamma vid 9 för hon ville jag skulle med till lidl med henne och maja :) så så gick det bli :) jag gick upp och tog på mig och gjorde mig iordning på typ 10 min. hehehe Här var man snabb. men var ju inget speciellt så varför göra sig iordning för mkt ? När vi kom hem så har jag bara legat ute i solen och lyssnat på musik och slappnat av. Men nu helt plötsligt började jag frysa extremt så gick faktiskt gå in på med mjukisbrallorna och vira en filt runt om mig.



Sommarvärmepå hög nivå! GILLA



En söt liten hund som också blev väldigt trött som jag:)



Kunde även lägga ut dagens outfit idag då jag orkat ta en bild :)

Klänning - H&M
Leggings - H&M
Kofta - Esprit
Fluffiga tofflor - LIDL hahaha fick av mamma dom är görgoa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0