Underbara sol <3

Nu är jag hemma fast har varit i typ 50 min nu men ändå jag vill ju ta vara på det underbara vädret medans det är här. Igår kväll pkte jag med bussen till stan och där kom bby och hämtade mig så åkte vi hem till hans pappa och han bytte om sen blev det hem till honom och mysa och sen sova :) Imorse vaknade vi vid halv 9 och åkte tillbaka till hans pappa för han skulle  greja där. Sen åkte jag hem med bussen 14:43 :) Och nu har man bytt om till shorts och bara njuter av värmen och solen :D Om en stund typ ngn timma bär det av till maja och fredrik och grilla och sånt :P Eftersom Fredrik fyller år :P GRATTIS:DAja Får väl se om man träffar bby ikväll kanske :) eller kanske imorgon en sväng :D Aja

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0