Gröt, Godnatt !

Idag har varit bra men seeg dag. Gick upp klockan 9 imorse. Tog en macka . sen kom Carina och hämtade mig och johannes. och vi tog en seeg tur till göteborg för johannes skulle kolla pannan. Vi gick först till Mottagningen men eftersom dom skulle duscha håret på johannes så fick vi gå till avd:36. Där satt vi säkert minst en halvtimma och väntade. sen satte dom igång. Såg väldigt bra ut i pannan faktiskt. Positivt Positivt :) Sen fick vi gå ner till mottagningen igen för att få en ny tid. ännu mer väntande där typ 45 min. man bli så jävla rastlös :s aja sen åkte vi och hämtade matilda som gick runt i göteborg medans vi var på sahlgrenska :P När vi till slut hittade vart hon var så tog vi turen till IKEA :P Åt där på restaurangen hehe sen åkte vi till NetOnNet. För att jag skulle köpa min systemkamera :P och när jag hittar vart den ska stå så finns det ingen kvar där så fick gå till informationen för att få hjälp och fick nr:30 på nummerlappen och självklart var det aslångt kvar för var bara på nr: 18 då :S fast det första gick rätt fort till typ 24. sen tog det as lång tid började verkligen att tröttna. men stog kvar endå hehe :P sen när det väl var min tur gick dom in på lagret och hämtade en hehe :P Se var det bara kassan kvar, 4790kr fattigare nu då :S sen var det vägen hem till vänersborg igen som blev en evighet bara för allt annat ska vara så segt denna dag så klart. Carina körde hem mig och johannes åkte med henne hem för att han skulle duscha där. Sen en timma senare kom dom och hämtade mig igen och vi åkte till leif i vbg :P rätt trött på att åka bil men :S jag och johannes packade lite saker och åkte med carina tillbaka igen. jag åkte hem och johannes sover hos sin mamma inatt. Jag ahr tagit lite smått med foton men finns inte så mkt attb ta på här inne haha :P blir väl mer imorgon tror jag :D Nu blire havregrynsgröt sen gå och lägga sig och läsa i ngn timme elelr ngt. Imorgon ska jag väl träffa jesper en stund tror jag och kanske bort till Vera en sväng ;) Gonatt <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0