hejsanhoppasan

ja nu har man precis käkat frukost då. perfekt tid på dygnet :) ska åka hem till mamma idag tror jag. blir väl att ta bussen 15:57 :D mamma hämtar mig vid bussen iaf skönt det så slipper man gå i kylan :) Har faktiskt ganska booring just nu. aja imorgon blire att pappa hämtar mig så ska vi till farmor :) sen hemmåt igen :)
blir väl inte långa stunden där tror jag .. men aja helgen har varit rätt bra iaf. satt hemma med mamma och drack i fredags rätt kulhehe :) och lördagsdrog jag bort och mötte jesper och vi gick till Fredrik. Där var det fredrik,erika,jesper och jag barea. sen kom larsson och ida. lite mera skoj. men ida och larsson var väl inte kvar såjätte länge men skoj endå sen gick jag hem vid halv  3 eller ngt :) johannes kom och mötte mig på vägen :) slapp gå hela vägen själv iaf :) men aja nu får jag sluta  Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0