.

Jag är depp och vet itne vart jag ska ta vägen. klockan är lixom 03:38 nu och jag har RÅKAT dra i mig 3 liter cola som är mindre bra för sömnen. Ska upp om ca 4-5 timmar och iväg till psykologen. Jag vill till tygladan NU. Imorgon kväll ska jag passa victor när mamma coh björn åker iväg till upphärad och hämtar hönor. "usch så äckligt" Men under den tiden kommer johannes och vi ska kolla på solstice som jag redan sett men inte han :P så ska jag komma på ngt som victor får roa sig med under den tiden eftersom det är absolut ingen Victorvänlig film precis :/ Men det löser sig nog. Nu ska jag dra i mig en sömntablett och lägga mig brevid broder i sängen och messa lite sen Sova :P om det går vill säga :/ men värt ett försök :)


Natti på er :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0