I Hope You Know What You Do !

Idag väckte mamma mig vid 9så gick upp åt lite och gjorde mig lite iordning och så övningskörde jag till vänersborg för att jag skulle till psykologen. Medans jag var där åkte hon till lägenheten och tog med lite saker :P sen kom hon tillbaka så körde jag till tygladan :P gick där ettbra tag för att hitta det tyg jag letade efter men hittade det dock inte :( Men hittade ett annat som var rätt fint fast itne i närheten av vad jag ville ha. Men så kom vi hem och jag började med en gång :P höll på i ca 6 timmar :P Nu är den nästan helt klar :P Lite småsaker kvar. Men symaskinen dampa hela tiden och trasslade tråden så det blev lite som det ble om man säger som så. Men helt okey endå blir väl inget favoritplagg som jag trodde och ville men :/ För ca en timma sen åkte mamma och björn till upphärad och hämta hönor så nu ringde fprecis mamma och sa att dom var i vargön så dom är på G :P Vet itne vad det blir när dom kommer men. Maja och Fredrik skulle väl komma hit iaf :P Det är ju alltid trevligt. Imorgon blir det att dricka lite hemma hos claesborn sen vidare till backstage :P hoppas på en lyckad kväll :D

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0