Idol igår . Seeg idag!

Jaha jag hade ingen möjlighet att skriva igår eftersom jag var på idol HELA dagen. vi kom dit vid ungefär halv 10 så stog i kö fram till 18:00 ungefär. Otroligt kallt att stå ute i kylan :/ men man överlevde, men min förkylning blev ju knappast bättre. Menmen . När vi kom in vid 6 typ så var det bara att vänta ännu 1,5 timme typ. Sen blev klockan ungefär 19:30 och vårat tåg till thn gick 20:12 Då var det bara att man skulle hitta rätt spårvagn till centralen men den rätta kom så sent så vi tog en annan som kanske itne var så smart för vi hamnade ute jag vet itne var. Så klockan blev ju över när tåget skulle gå. Men vi kom till slut till centralen då v ar det Bara 3 timmarkvar till tåget skulle gå. Men så tog vi och satte oss på donken och åt lite det var mumma efter en hel dag utan mat. . Sen gick vi mot tåget och satte oss ännu ngn timma och vänta på det. Sen gick tåget 23:40 så det var riktigt skönt att komma på+ det i värmen. När jag kom fram till thn var det lite halv problem att komma hem därifrån . Kära syster försökte hjälpa till men Sedan helt plötsligt så ringde Marcus och fråga om jag ville ha stjuts så det ordnade sig. Riktigt skönt att vara hemma nu iaf :) Jag fick min nummerlapp som jag ville ha sen ett + var att jag fick en massa lekerol :D gottgott. Men nu ska jag väl göra ngt men bilder på allt kommer in senare när jag  lagt in dom på datorn :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0