Jesper, Iko och carro + fler :)

Idag vakna jag väl vid 11 eller ngt så jag gjorde mig klar och åt och så och tog sedan bussen till vänersborg och mötte jesper på rese. Vi gick runt lite på stan sen fixade öl och sen gick till napoli för att äta pizza och vänta på iko och carro :P när vi väl ätit klart så gick vi bort till sanden där iko och carro redan var :P Vi satte oss och började dricka lite smått sedan kom johan och ida förbi en stund som sällskap (Y) strax efter dom hade gått så kom ist ewelina och johan :D dom höll oss sällskap en lite längre tid men seedan drog dom iväg dom med :P så vi satt där och drack våra öl och det började bli så jävla kallt så vi startade våran lilla brasa där på sanden. Blev ju genast lite varmare. Sedan var marcus gullig och kom och hämtade mig så åkte vi hem till han . vi båda som hade huvudvärk drar i oss varsin huvudvärkstablett och kollar på tv. Kom nyss hem ifrån marcus och blir väl att nana nu snart. Bara kolla igenonm det vanliga här på internet först :D detta blev en kort sammanfattning av dagen . är ju rätt slö nu så orkade inte skriva ngt längre och detaljerat. Imorgon blir det att åka till vbg och hämtas min nyckel och lite pengar av jesper . Sen vidare till frändefors och stanna där ytterligare ett tag för att komma ifrån allt .. Hoppas det blir bättre iaf.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0