Mat & Nu Läggdags!

Nu kollar man lite på tv och Edberg åkte precis hem. Strax blir det att hoppa i säng men är otroligt sugen på att färga håret nu men a man ska ju upp 6-halv7  imorgon. Idag har man varit i vänersborg. Sen åkte man till trollhättan igen och så gickjag och mötte papsen så följde jag med när han skulle klippa sig, men så var detsån kö så jag passade på attgå och köpa mig ett fritidskort. Prima skinka det (Y) Sen gick jag tillbaka och då höll han på och bli klippt så då satt jag och väntade . Sedan gick vi till bilen och åkte till willys och handlade lite. blev ovanligt billigt denna veckan, men kanske för att jag handlade för 200:- igår :P Aja sen åkte vihem igen och jag gick inte på västtrafik och registrerade mitt kort. Sen kollade man buss till stavre som man hoppade på 10 min senare. När jag hoppade av den kom Claesborn och mötte mig vid jätten och vi gick in dit och handlade lite godgod mat som vi lagade till efteråt. Blev några timmar där och sen tog jag bussen hem 21:30 och var hemma ca. 22:30 . *Sen bara suttit och kollat på film och pratat med pappa,edberg och sofia och en liten stund efter kom Hobbe också. Aja nu blir det nog lite hårfärg i huvet eller sova. hmjag röstar nog på att sova eftersom man ska upp senast halv 7 men det får bli 6 eftersom man ska göra sig iordning och så :D Imorgon blir det tåget kl 08:01 Och pappa kör mig till tåget så jag är där 07:50 och ska möta claesborn där. Så ska vi på idoluttagningen. Jag blockar med mig kameran så blir väl en del foton :P kommer ut imorgon :P kanske bloggar lite påvägen dit omClaesborn är snäll och jag får låna han iphone :D Men det är han nog bussig med :D


PussPåErAlla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0