Nyponsoppa:) Mmmmm

Sitter nu och dricker lite nyponsoppa gottgott :P Är iaf hos mamma nu lite halv tråk och efter min mardröm om mammas hus inatt är detäven lite scary att vara här :/ Menmen det var bara en dröm. Som tur är annars hade jag aldrig sättit min fot här igen. hahaha jaja nu ska jag itne skrivas om det. Menpackade ner 2 datorer plus en massa andra saker som skulle emd hit till mamma blev inte den lättaste väskan kan man säga. Men det funkade björn kom ju iaf och hämtade mig på statoil för jag hade aldrigorkat gå hela vägen in med den. MEn när man kom hit så var det väl samma som nu satte sig vid datorn och kollade lite påtv och ungefär så. imrogon ska jag försöka ta poch rida lite tror jag :P lite bra träning som också är rolig :) Något positivt iaf. Ska nog göra klart min klänning helt ocksåmen detär inte nkt kvar bara sy fast spetsen och sen småsaker som måste ändras för min passform :P Men detblir nog jätter bra. Men nu ska jag dricka mig nyponsoppa och fortsätta vara social kan jag tro :P Går väl och lägger mig och kollarpåfilm omen stund med :P

Puss&Kram&GodNatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0