Pizza & Endast slapp!

Nu har man dratt i sig good pizza :P Och kollat lite på tv. Jag ringde nyss till farmor också för att jag och tobiasska dit imorgon :P men hon var jätte konstig och sa typ a men hör av dig imorgon innan bara så ses vi imorgon hej då. Jag han inte ens säga att tobias skulle med. haha jaja kan ju vart för hon var inne i bingolotto kanske xD Blev ju ett jävlakrångel attförsöka ta sig till thn idag också. Ingen som kan köra :( jaja mamma kör imorgon vid 12 ungefär :P det är braför då kan jag övningsköra:P Men hade ju gärna åkt till thn nu för trivs ju bättre där:) Jaja jag är väl illa tvungenatt stå ut tills imorgon hehe.



Sådan här pigg är man idag :/

Fick super fina smycken av mamma igår somär mina från början men a fick dom nu :)



Halsbandet hade jag innan men det andra fick jag igår :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0