Städa städa och ännu mer städa...

Nu har jag nyss kommit hem igen efter att varit i lägenheten och hämtat grejer. Städat också och en hel del svar. men nu ska man vara hemma i ngn timma sen hämta victor och sen sista gången till vänersborg till lägenheten och göra klart det sista sen ska jag gå hem till johannes och lämna nycklarna :) Aja slö som fan är jag skulle kunna somna nu om jag la mig. Aja får väl ta göra ngt så man piggnar till  senare blir det väl överby  om man hinner också... aja Ha det bra för det ska jag försöka ha :)

Puss

Kommentarer
Postat av: fia

hur kan du åka till överby så mycket om du inte ens har mina 100 kr?

2010-04-28 @ 15:04:22
URL: http://diarybyfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0