Träffat sötisar idag :)

Nyss kommit hem från överby för andra gången idag. Första gången jag avr där så träffade jag på sötisen Andréa på bussen . Sen mötte jag upp alexandra på överby och när vi gick där mötte vi på krille och Marcus :) Sedan när jag kom hem Såg jag att mina pengar hade kommit in så jag funderade på att dra dit igen. Och så blev det. Snackade med johannes så vi drog dit :) Jag tog bussen tillbaka till vänersborg. Träffade på Jennifer andersson på bussen och vi hade vår pratstund tills vi kom till vänersborg. Och när jag kom till rese så var johannesredan där så var bara att hoppa in i bilen och åka till överby :) Gick där ett bra tag ändå :) elelr ah typ 2 timmar hehe. MEn jag fick min klänning och ett par leggings åkte även med :) Bilder kommer upp på kläderna :) Men sen åkte vi en sväng till gömman som kändes väldigt jobbigt och konstigt. Men sen körde han hem mig och han åkte och tvättade bilen. så nu sitter man här igen :) men lyckad dag och har fått vara ute i solen som jag ville och ett plus var ju att träffa sköna människor som man inte träffat på länge :) flera stycken till och med. PlusPlus. Aja nu ska jag väl ta och göra ngt tror jag :) Mat vill jag ha :D Hmm ska man ta en pizza idag kanske :/ jo det blir det nog :D:D:D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0