Usch This sucks, i'm sick :(

Jaha då har man sovit ganska länge idag också blev väl att man gick upp vid 13:00 ungefär, Tog på sig och kollade lite på tv. sen drog man sig iväg med syster till affären och köpte lite mat och god frukt som jag snart ska sätta i mig. Men först Blir det en dusch sedan ska jag göra en skål med lite frukt och ett glas pucko som jag redan smakat lite  på ;P Så blir det nog att se en film. Hmm vet inte alls vilken :/ Men behöver en lugn och avslappnad dag/kväll för har blivit sjuk nu som var rätt längesen man var såhär. Hoppas det gåröver till lördag bara då man ska iväg till göteborg på idoluttagningen och sedan blir det party :P Har jag inte blivit frisk så får manväl åka sjuk då för Jag och Claesborn SKA dit :D Nej nu måste jag pallra mig in i duschen :)

PusseliPussPuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0