Vart hos Jesper, Nu hemma !

Nyss kommit hem från jesper eller ah nyss och nyss har varit hemma kanske 40 min nu elelr ngt men tiden går fort ;) När jag kom till han så hade han startat grillen och vi gjorde frillad fläskfilé och pommes och bearnaise gott som tusan :P



Sedan kom vi in och gick upp på hans rumoch då akn typ hans lillebbror direkt och sa att hunden fick valpar så vi fick springa ner igen. Satt där inne och hjälpte tilli 2 timmar.



Söttiiis:)


Sen Blev det så mörkt efter dom2 timmarna så jag fick änna dra mig hemmåt och usch vad kallt det var att åka moppe nu ute i det kalla. Menmen kom hem tillslut iaf ;P



Dagens outfit, väldigt dålig bild men får gå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0