You're insane!

YEs då har man varit hos farmor också idag :) kom hem lite efter 19:00 Blev otroligt mkt längre än vad man väntade sig hehe xD Roligt att träffa kusinen också på så otroligt många år:) Efter jag kom hem gjorde jag egna potatiskllyftor och stekte några fiskpinnar, Det var mums med mat efter att man gått från kronogården hem till sylte :) Känner mig  lite duktig att jag rört lite på mig idag :P Menmen sedan har det bara varit datan och tv resten av kvällen och nu börjar jag bli ganska trött faktiskt men funderar på att gå ut lite så man piggnar till lite eller om man skagå ochj lägga sig med en gång  ? hmm! Får se hur det blir :) MEn aja Jag är på  lite halvt humör just nu bara för en viss person håller på och krånglar :/ jaja finns itne så mkt att göra åt den saken :( MEn nu ska jag väl hitta på ngt eller sova ingen aning än hehe xD

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0