Happy birthday to me :D

HejsanHejsan, Idag är det min födelsedag och nu är det äntligen bara 1år kvar tills kmörkortet:) Underbart :) Morfar har varit här och man har fått 500kr va han :P Och nu är Miriam och johnny här och jag har fått lite godis och 200kr . Får se vad mer man får :) Dagen är ju inte slutän på länge. Ikväll blir det grillning och några groggar hos maja och Fredrik :D Det blir inte fel det:) Inatt var jag hos johannes och kollade på film skönt med lite sällskap i början på min födelsedag :) Kom hem 3 inatt och somnade 4 . somnade typ direkt när jag la mig :) Sov till typ halv 2. Aja nu får jag väl vara lite social :) men imorgohn blir det överby med Johannes iaf sen in till trollhättan :D

Ha en bra dag för det ska jag ha :)


Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0