Rensning!

Nu har jag precis rensat musiken från att vara massa samma låtar på datorn. Nu är det väl bara att sortera vad som ska vara kvar och inte. Fast nej det orkar jag inte. Har även sorterat alla bilder och tagit bort dom jag inte ville ha kvar :) Nu blir det att lägga in det på mobilen som jag ska ha :D Bytte till mitt 8 gb minneskort ist för 2 :) Igår var man ju hos Maja & Fredrik Och gudars vad folk det kom.  Mer än vad jag visste iaf :) Men det var kul det också :)



Malin & Johan Såsöta :)

Aja sen åkte jag mamma och björn hem fast ah björn åkte en stund innan. Men så hade han gjort iordning kvällsmat när vi kom hem :) Det är inte varje dag man äter det:) Sen hopp i säng och pratade med bby i typ en timma sen var vi tvungna att lägga på för jag höll på och somna. Sen väckte mamma mig vid 12 idag och fråga om jag ville ha pizza xD men visst sa jag haha och fick hoppa ur sängen. Har väl inte hänt ngt mer speciellt idag. Tagit det lugnt och så :) Nu ska jag snacka lite med bby och fortsätta med att lägga in saker på mobilen :) Men ni får ha det så bra så kommer det nog in ett inlägg senare när jag ska sova eller imorgon eller liknande

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0