Tihi :)

Nu har jag precis kommer hhem efter att varit hemma hos johannes i ett antal timmar:) Vi har grejat med hans husvagn som kommer bli super tuff när den är klar :) Åkte väl dit typ klockan 8 eller gnt tror jag daniel var med också sååå kul att få träffa honom också eftersom amn typ aldrig gör det längre. Har varit på superduper humör också. Jätteglad har man varit :D Så puss på det kan man säga. Innan jag åkte dit så var jag ute på en ridtur med Rasmusgubben :D Och innan det kom min älskade berta och hälsade på. började nästan gråta när hon åkte igen. har saknat henne så otroligt mkt och saknar henne nu med underbaraste hunden i världen :D Aja nu ska jag ta och käka lite. och imorgon blir det att dra till vänersborg med mamsi. Ska bli ännu bättreväder än vad det var idag imorgon också och det gillas väldigt mkt :D <3 Nu ska jag äta sen sova för blir att gå upp typ  halv 9-9 imorgon. Aja

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0